Často kladené dotazy
- SvětŽidlí.cz
- Často kladené dotazy
Než se na něco konkrétního zeptáte, doporučujeme přečíst si níže uvedené odpovědi.
Dali jsme dohromady vaše nejčastější dotazy a všechny jsme tématicky rozdělili.
Pokud odpověď na vaši otázku přesto nenaleznete, využijte tlačítko Mám dotaz v horním menu.
Obsah
-
Zboží
- Objednávky
- Položka seznamu
- Dostupnosti zboží
- Eshop a prodejny
- Reklamace a opravy
- Odstoupení
Objednávka
O celém procesu se dočtete v článku Proces objednávky od A do Z.
Nachystejte si číslo vaší objednávky, které naleznete v potvrzovacím emailu (ve tvaru OBxxxxxxx). Stačí nám pak napsat na email obchod@kancelarskezidle.com, nebo zavolat na číslo +420 601 228 881
Ano. Dejte nám však ihned vědět, nejrychleji telefonicky na +420 601 228 881.
Přepravce už může být na cestě na původní adresu a kvůli změně se může stát, že zboží doručí o den později.
V nejlepším případě nám dejte vědět, ještě než Vám zboží odejde.
Ano, na tomto odkazu se dozvíte více informací a zároveň se můžete zaregistrovat jako náš velkoobchodní partner.
Přihlášení do velkoobchodního rozhraní pak naleznete zde.
Reklamace a opravy
K reklamaci využijte vždy náš reklamační formulář a vyčkejte na instrukce od reklamačního technika. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Snažíme se však vyřešit je pokud možno co nejdříve.
Pozor: Zboží ve svém zájmu nereklamujte přes email ani telefon. Reklamační formulář celý proces značně urychlí.
Ne, pokud problém není vidět. Pokud je ale nutné vizuálně posoudit problém, tak fotku nahrajte. Ušetříte nám čas s řešením reklamace.
Po vyplnění formuláře vyčkejte než vás kontaktuje reklamační technik. Reklamace standardně probíhá dvěma způsoby:
- Zboží zašlete na nás, my jej opravíme a odešleme zpět,
- nebo vám zašleme náhradní díl a vy si jej svépomocí vyměníte.
Reklamace probíhají na našem reklamačním oddělení v Rožnově pod Radhoštěm nebo přímo u výrobců. Máte ale možnost zanechat reklamované zboží na naší slovenské pobočce (Mánesovo námestie 3, 85101 Bratislava, stejně jako na kterékoliv pobočce v Česku). Nebo nám zašlete zboží přímo na reklamační oddělení (Pivovarská 30, 75661 Rožnov p.R., ČR).
Odstoupení
Ze zákona můžete odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Využijte pro to tento formulář, a vyčkejte na insturkce reklamačního technika.
Po po vyplnění formuláře po odstoupení od smlouvy, obdržíte číslo odstoupení. Technik vás kontaktuje a poradí vám, co dál. Obvykled o tobnáší, že zboží rozložíte, zabalíte, popíšete číslem reklamace a pošlete na adresu Pivovarská 30, 75661 Rožnov pod Radhoštěm.
Zboží můžete vrátit také na jakékoliv prodejně.
Ze zákona tento nárok nemáte. Je u nás ale zvykem, že firmy mohou vrátit nepoškozené zboží v původním obalu a vybrat si jiné ve stejné cenové relaci.
Eshop a prodejny
Ano, a popravdě je vždy lepší si židli otestovat “na vlastní zadek”. V Česku i na Slovensku máme několik prodejen se showroomy. Konkrétně v Praze, Brně, Ostravě, Rožnově pod Radhoštěm a Bratislavě.
Na níže uvedených odkazech si můžete rozkliknout jednotlivé prodejny a zjistit jejich přesnou adresu a otevírací dobu:
Kromě toho nás najdete i na Facebooku a Instagramu.
Ano, na všech českých prodejnách můžete kartou platit. U objednávek do 1000 Vám však budeme účtovat 2,5% z celkové částky navíc.
Slovenské pobočky platbu kartou zatím neumožňují.
Nenašli jste zde svůj dotaz?
Napište nám nebo zavolejte. Je možné, že váš dotaz bude zajímat i jiné návštěvníky, a rádi k němu doplníme otázku nebo vytvoříme novou informační stránku.
Telefonické dotazy
+420 603 262 386
Emailové dotazy